Dacă aveai impresia că Microsoft, Google şi Yahoo! cresc spaţiul de stocare pentru e-mail şi scot noi funcţii şi servicii online noi în fiecare zi pentru că te iubesc prea mult, am o veste proastă: pentru ei eşti un simplu click pe o reclamă. Reclamă care va aduce miliarde de dolari profit şi pe Internetul mobil, la fel cum aduce pe Internetul de pe PC-urile noastre. De aceea, rechinii de peste ocean caută neîncetat soluţii prin care să acapareze fie piaţa sistemelor de operare pentru telefoane mobile, fie segmentul reclamelor, fie ambele. Ce vrea Microsoft? E simplu şi chiar previzibil. Vrea să însemne pentru telefoanele mobile ceea ce înseamnă pentru PC-uri. Vrea să aibă sistemul de operare Windows Mobile dominant în proporţie de peste 90% aşa cum e cazul pe desktop. Nu-i va fi uşor să ajungă în acea poziţie. Trebuie să convingă marii producători de telefoane mobile să nu se mai obosească ei cu producerea unui sistem de operare propriu, ci în schimb să apeleze la Windows Mobile. Cel ...
Wireless Data and Voice Communications Security Solutions