Corporatiile care implementeaza tehnologii voice over IP (VOIP) cu scopul de a reduce costurile de comunicatii nu ar trebui sa piarda din vedere riscurile de securitate care ar putea aparea la confluenta vocii cu datele. Cel putin asa sustin analistii de securitate. Majoritatea utilizatorilor care apeleaza la VOIP sunt in primul rand preocupati de calitatea vocii, potentialitate si interoperabilitate. Toatea acestea sunt aspecte fundamentale de calitate a serviciilor pe care companiile trebuie sa se asigure ca le obtin chiar inainte de a decide sa migreze catre VoIP. Insa unele organizatii de securitate ii avertizeaza pe utilizatori in privinta pericolelor ce se ascund in spatele serviciilor VoIP nesecurizate, apreciind ca fara a lua in consideratie aspectul securitate,VoIP nu va reusi niciodata sa-si faca loc in zona corporate. Prin VoIP, traficul de voce este transportat printr-o retea de date cu comutatie de pachete prin intermediul Internet Protocol. Retelele VOIP trateaza vocea ca...
Wireless Data and Voice Communications Security Solutions